خبرگزاری کار ایران

غیور مردان ایران، عیدی هموطنان خود را اهدا کردند

ملت شریف ایران امروز دو عید را جشن گرفتند، یکی فطر و دیگری فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۱۹

جواد رمضی در پیامی پیروزی یوزهای ایرانی برابر شیرهای اطلسی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، یوز‌های ایرانی که برای نخستین دیدار خود عصر امروز به مصاف شیرهای اطلس رفته بودند توانستند با یک بازی پرتلاش و خستگی ناپذیر حریف را در دقایق پایانی در هم کوبند ودر شب عید سعید فطر موجی از شادمانی را در کشور فراهم آورند. 

بر همین اساس جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در پیامی این پیروزی ارزشمند را به تمامی خانواده بزرگ کارو تلاش و همه هم وطنان عزیزمان تبریک گفت. 

 

متن پیام: 

پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل شیرهای اطلس و قهرمان آفریقا که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان برومندمان در نخستین بازی کشورمان در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه حاصل شد، مردم ایران زمین از جمله جامعه بزرگ کار و تلاش را در این عید عزیز و فرخنده شادمان کرد. 

این پیروزی دلنشین را به همه هموطنان و بخصوص جامعه بزرگ کار و تلاش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت بزرگ که عیدی بازیکنان تیم ملی به ملت سرافرازمان بود، مقدمه‌ای برای پیروزی در بازی‌های بعدی و درخشش نام ایران سربلند وشادی و نشاط مردم عزیزمان باشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز