خبرگزاری کار ایران

در محل اداره کل امور ورزشی

اولین نشست تخصصی مسابقات ورزشی اصناف تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۵۲۲

نخستین نشست برگزاری مسابقات اصناف برگرفته از فدراسیون جهانی کمپانی ها و شرکت ها اداره کل امور ورزشی برای شروع کار بحث مسابقات صنایع غذایی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل امور ورزشی ، پس از برگزاری مسابقات کمپانی ها و شرکت ها در فرانسه و از آنجا تشکیلات مستقلی برای مسابقات کمپانی ها جدای از فدراسیون جهانی کارگری وجود دارد اداره کل امور ورزشی بلافاصله موضوع  راه اندازی مسابقات کمپانی ها و اصناف را در دستور کار قرار دارد و مقرر شد با تعامل خوبی که بین فدراسیون کارگری و اداره کل امور ورزشی وجود دارد مدیریت و اجرای مسابقات کمپانی ها از سوی اداره کل امور ورزشی برگزار و مدیریت شود.

در این مسیر یقینا هردو طرف برای تمامی مسابقات و همایش ها به هم افزایی و مشارکت در کلیه امور با تفکیک وظایف هر کدام از بخش ها و تشکیل کمیته های کارشناسی مشترک به فکر نشاط وپویایی ورزش کارگری هستند و این هم افزایی به تقئویت ورزش کارگری در بحث همگانی و قهرمانی کمک شایان توجهی خواهد داشت.

در نخستین نشست برگزاری مسابقات اصناف برگرفته از فدراسیون جهانی کمپانی ها و شرکت ها اداره کل امور ورزشی برای شروع کار بحث مسابقات صنایع غذایی را در دستور کار قرار داد و قرار شد پس از بررسی و رعایت همه جوانب در کمیته مشترک موضوع مسابقات صنایع غذایی از سوی اداره کل امور ورزشی ابلاغ و در اسرع وقت وارد اجرا خواهد شد.

پس از برگزاری مسابقات صنایع غذایی به ترتیب اولویت و حجم و گستردگی دیگر صنایع موضوع مسابقات صنایع مهم دیگر نیز ابلاغ و اجرا خواهد شد.

در اساسنامه اولیه که از سوی کارشنلاسان اداره کل امور ورزشی برای مسابقات شرکت ها و کمپانی ها طراحی شده به سنخیت هرکدام از صنایع و رقابت آنها با همدیگر تاکید شده است تا تعادل و عدالت در مسابقات اصناف رعایت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز