خبرگزاری کار ایران

ظریف در نشست خبری با اشتون:

تمام موضوعات توافق جامع را بررسی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۸۷

هنوز کار جدی مفصلی نیاز است تا اختلافاتی که در این زمینه به صورت طبیعی وجود دارد، مورد بحثقرار گیرد. در این شرایط وارد مرحله بعدی مذاکرات می شویم، که تلاش می‌کینم فاصله ها را کم کنیم.

وزیر امور خارجه در خصوص مباحثی که در این دور از مذاکرات مطرح شد گفت: این دور از مذاکرات تمام مسائل توافق نهایی را پوشش می داد، اکنون مذاکرات و بحثهای ریزی را در مورد موضوعات مختلف و تمام موضوعاتی که به نحوی در قالب توافق جامع خواهد گنجید را انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به وین، محمد جواد ظریف در نشست مشترک خبری با کاترین اشتون اظهار کرد: در این مرحله از مذاکرات نماینده اتحادیه اروپا، من و هیات‌ها و مدیران سیاسی کشورهای چین، روسیه، آمریکا، فرانسه، آلمان و بریتانیا حضور داشتیم.

وی با بیان اینکه در سومین روز از مذاکرات در این مرحله مذاکرات به پایان رسید، گفت: تلاش هایمان در این دور از مذاکرات برای دست یافتن به تفاهم جامع در مورد موضوع هسته ای همانطور که در برنامه اقدام مشترک ژنو برنامه ریزی شده بود، به پایان رسید.

ظریف در خصوص مباحثی که در این دور از مذاکرات مطرح شد، گفت: این دور از مذاکرات تمام مسائل توافق نهایی را پوشش می‌داد، اکنون مذاکرات و بحثهای ریزی را در مورد موضوعات مختلف و تمام موضوعاتی که به نحوی در قالب توافق جامع خواهد گنجید، انجام داده ایم.

وزیر خارجه ادامه داد: هنوز کار جدی مفصلی نیاز است تا اختلافاتی که در این زمینه به صورت طبیعی وجود دارد، مورد بحثقرار گیرد. در این شرایط وارد مرحله بعدی مذاکرات می شویم، که تلاش می‌کینم فاصله ها را کم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز