خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، وین را به مقصد تهران ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۱۹

ظریف: این دور از مذاکرات تمام مسائل توافق نهایی را پوشش می‌داد، اکنون مذاکرات و بحث‌های ریزی را در مورد موضوعات مختلف و تمام موضوعاتی که به نحوی در قالب توافق جامع خواهد گنجید را انجام داده‌ایم.

تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پس از حضور در سومین دور مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ درباره گام پایانی توافقنامه ژنو لحظاتی پیش وین را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به وین، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پس از حضور در سومین دور مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ درباره گام پایانی توافقنامه ژنو لحظاتی پیش وین را به مقصد تهران ترک کرد.

محمد جواد ظریف در نشست خبری مشترک خود با کاترین اشتون در خصوص مباحثی که در این دور از مذاکرات مطرح شد، گفت: این دور از مذاکرات تمام مسائل توافق نهایی را پوشش می‌داد، اکنون مذاکرات و بحث‌های ریزی را در مورد موضوعات مختلف و تمام موضوعاتی که به نحوی در قالب توافق جامع خواهد گنجید را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این دور از مذاکرات تمام مسائل توافق نهایی را پوشش می‌داد، اظهار داشت: اکنون مذاکرات و بحث‌های ریزی را در مورد موضوعات مختلف و تمام موضوعاتی که به نحوی در قالب توافق جامع خواهد گنجید، انجام داده‌ایم.

لازم به ذکر است که دور بعدی این مذاکرات در دهه آخر اردیبهشت در وین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز