خبرگزاری کار ایران

علیشیری خبر داد:

تصویب ۲۱۰ میلیون دلار طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی در کشور

کد خبر : ۱۰۵۲۲۲

پیش‌بینی می‌شود اجرای طرح‌های مذکور باعثافزایش اشتغال‌زایی، بهبودکیفیت محصولات داخلی، انتقال فناوری به کشور و ارتقاء صادرات شود.

یکصد و هفتاد و نهمین جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی با حضور بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات سرمایه‌گذاری خارجی برگزار شد و طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری خارجی به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، علیشیری در حاشیه جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی اظهار داشت: در این جلسه ۳ طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش معادل ۲۱۰میلیون دلار به همراه موارد دیگر مرتبط به طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی، مورد تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: از جمله طرح‌های مصوب در این هیات، سرمایه‌گذاری خارجی در طرح تولید شمش چدن، طرح چاپ و رنگرزی پارچه، طرح تولید انواع شمش آهن و مقاطع فولادی شامل نبش آهنی، میلگرد و تسمه آهنی است.
در این جلسه مصوبات دیگردر خصوص انتقال سود سرمایه‌گذار خارجی و اصلاح مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی نیز به تصویب هیات سرمایه‌گذاری خارجی رسید.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی می‌شود اجرای طرح‌های مذکور باعثافزایش اشتغال‌زایی، بهبودکیفیت محصولات داخلی، انتقال فناوری به کشور و ارتقاء صادرات شود.

لازم به ذکر است، اعضای هیات سرمایه‌گذاری خارجی شامل معاون وزیر امورخارجه، معاون معاونت راهبردی رییس جمهور، معاون بانک مرکزی و روسای اتاقهای بازرگانی و تعاون عضو می باشند و حسب مورد از دستگاههای ذیربط برای نشست در هیات برای رسیدگی به طرحهای بخشی دعوت به عمل می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز