خبرگزاری کار ایران

بازار ارز و سکه همچنان حبابی است؛

کاهش قیمت ارز و سکه به معنای واقعی شدن قیمت‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۲

رویکرد دولت جدید نسبت به اقتصاد و سیاست خارجی و همچنین وجود رونق در بازار بورس باعثشده تا نقدینگی کاذب به سمت سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه سوق داده شود و این عوامل موجب کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه رویکرد دولت در حوزه اقتصادی و دیپلماسی خارجی عامل اصلی کاهش قیمت ارز و سکه در بازار بوده است، در عین حال گفت: فاصله بسیار زیادی همچنان بین قیمت واقعی و حال حاضر ارز و سکه وجود دارد.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، افزود: در حال حاضر قیمت‌ها هر چند روند مطلوبی دارند اما همچنان بازار کاذب و حبابی است و تمام این عوامل بستگی به مذاکرات هسته‌ای ایران دارد.

نماینده مردم بجنورد استان خراسان شمالی، با بیان اینکه نقدینگی فعلی که در کشور وجود دارد به سمت بازار بورس و سرمایه سوق داده شده است، اظهار داشت: رویکرد دولت جدید نسبت به اقتصاد و سیاست خارجی و همچنین وجود رونق در بازار بورس باعثشده تا نقدینگی کاذب به سمت سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه سوق داده شود و این عوامل موجب کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه شده است.

به گفته ثروتی کاهش قیمت ارز و سکه در این بازار به معنای واقعی شدن قیمت‌ها نیست، بلکه همچنان کاذب و حبابی است و بازار منتظر علامت‌های مثبت مذاکرات هسته‌ای ایران دارد که در صورت مثبت بودن قیمت‌ها واقعی شده و بازار نیز از حالت حبابی خارج می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز