خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

آخرین نرخ طلا و سکه در بازار امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۱

شنیده ها حاکی از آن است که سکه‌های ربع بهار و نیم بهار آزادی با پلمپ بانک مرکزی به زودی وارد بازار می شود.

سکه‌های ربع بهار و نیم بهار آزادی با پلمپ بانک مرکزی به زودی وارد بازار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز سه شنبه ۹ مهر ۹۲ قیمت سکه تمام طرح جدید به ۹۶۵ هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم ۹۶۴ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۵ هزار تومان، سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون اجرت ساخت ۹۸ هزار و ۶۸۹ تومان به فروش رسید.

این در حالی است که نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز گذشته در بازار ۹۷۵ هزار تومان، طرح قدیم ۹۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۸ هزار تومان و گرمی ۲۰۰ هزار تومان بود.

همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی روز گذشته حدود ۹۹ هزار تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۳۷ دلار است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که سکه‌های ربع بهار و نیم بهار آزادی با پلمپ بانک مرکزی به زودی وارد بازار می شود.

گفتنی است، این اقدام بانک مرکزی دومین فاز اجرای طرح پلمپ سکه ها توسط این بانک است، در فاز اول آغاز عرضه سکه با بسته بندی بانک مرکزی سال ۸۹ همزمان با عرضه سکه های گرمی به بازار بود.

به نظر می رسد بازار داخل همسو با اخبار و سیگنال‌های داخلی در حرکت است و چندان با انس جهانی پیش نمی‌رود در این راستا برخی معتقدند واکنش معکوس بازار ارز و سکه ناشی از پس لرزه‌های صحبت‌های ارزی سیف بوده است و بر این باور هستند که رییس‌کل بانک مرکزی نباید پیرامون قیمت دلار اظهارنظر می‌کرد و این اقدام وی منجر به جهت دهی به بازارهای ارز و سکه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز