خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درگفتگو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین اخبار از بازار طلا و سکه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۲

وی روند تغییر قیمت‌ها را در بازار طلای داخل ثابت و در بازارجهانی تا روز ۴شنبه بدون نوسان و از آن پس طی روند رو به رشد و مرتبط با تغییرات بودجه‌ای و تعطیلی دولت فدرال دانست

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور آخرین اخبار بازار و طلا کشور را ت سریح کرد.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین قیمت ها از بازار سکه و طلا گفت: با توجه به تعطیلی بازار و بورس قیمت های امروز تغییر چندانی نداشته‌اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر امروزیکشنبه ۱۴ مهر ماه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹۶۸هزار تومان، طرح جدید ۹۸۰هزاراعلام کرد که هر کدام نسبت به روز گذشته ۱۰هزارتومان افزایش بها داشته اند.

وی همچنین نرخ نیم سکه را با ۷۰۰۰ تومان افزایش ۵۱۲هزار، ربع سکه با ۳هزارتومان تغییر ۳۱۳هزار وسکه گرمی را ۲۰۵ هزارتومان اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۹۸۸۰۰،۱۸ عیار ۴۵۳هزار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۸۸۰۰با نرخ تومان در بازار عرضه می شود.

به گفته کشتی آرای بازارهای جهانی به دلیل تعطیلی آخر هفته تغییری در نرخ طلا نداشته اند و هر اونس طلا با نرخ ۱۳۱۲تومان بفروش رسید.

وی روند تغییر قیمت‌ها را در بازار طلای داخل ثابت و در بازارجهانی تا روز ۴شنبه بدون نوسان و از آن پس طی روند رو به رشد و مرتبط با تغییرات بودجه‌ای و تعطیلی دولت فدرال دانست و افزود: به دلیل روند کاهشی نرخ دلار، در بازار جهانی نوساناتی پیش‌بینی می شود اما در بازار داخل فعلا وضعیت نرخ‌ها به همین منوال ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز