خبرگزاری کار ایران

نوسان در قیمت نفت و طلا در بازار های جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۸۹

قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه دسامبر با افزایش دوازده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نودو پنج دلار و پنجاه سنت در هر بشکه رسیده است.

قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش ایلنا، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه دسامبر با افزایش دوازده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نودو پنج دلار و پنجاه سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با سی و یک سنت افزاش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هشت دلار و نود و پنج سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و سی و دو سنت افزایش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و سیصد و بیست و چهار دلار و شصت و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با چهل و شش ممیز سی و هشت صدم درصد افزایش در قیمت معادل بیست و هفت سنت به ارزش بیست و یک دلار و نود و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و چهل و هشت دلار و سی و پنج سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته سه دلار و شصت و پنج سنت افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز