خبرگزاری کار ایران

سکه ۱۲ هزار تومان ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۰

احتمال کاهش قیمت سکه نقدی در ادامه هفته دور از انتظار نیست در عین حال سکه با در نظر گرفتن ارزش طلای آن باید در محدوده یک میلیون تومانی قرار بگیرد و در حال حاضر حباب منفی دارد.

بازار ارز در حالی به استقبال هفته جدید آمده که طی هفت روز گذشته دلار علی رغم جو سیاسی حاکم بر بازار و کاهش حجم معاملات همچنان در مدار سه هزار تومانی در حرکت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۲ قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید با ۱۲ هزار تومان کاهش به ۹۴۸ هزار تومان رسید، همچنین سکه امامی ۹۴۶ هزار، نیم‌سکه ۴۹۰ هزار و ربع‌سکه ۲۹۰ هزار، سکه گرمی ۱۹۰ هزار و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۹۶ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار معامله شد.

بنا بر این گزارش روز جمعه طلای جهانی با نوسان اندکی پیگیر می‌شد و نوسان های کاهشی اونس این روزها در نهایت به کف قیمتی طلای جهانی رسیده تا باردیگر اونس در مرز ۱۳۰۰ دلاری قرار گرفت.

سکه حباب منفی دارد

احتمال کاهش قیمت سکه نقدی در ادامه هفته دور از انتظار نیست در عین حال سکه با در نظر گرفتن ارزش طلای آن باید در محدوده یک میلیون تومانی قرار بگیرد و در حال حاضر حباب منفی دارد در ادامه هفته نیز انتظار داریم با رسیدن اخبار هسته ای و ادامه روند کاهشی اونس بازار نزولی پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز