خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بورس توسط مافیا اداره می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۵

اطلاعات در این بازار به صورت دستوری و از یک جای مخصوص برای کشف قیمت اعلام می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، با بیان اینکه در حال‌حاضر بازار بورس کشور و روند خرید و فروش سهام در آن شفاف نیست، از مافیایی بودن این بازار خبر داد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به عدم موافقت با تحقیق و تفحص از بورس گفت: کسانی که از بورس منفت و سود می‌بردند، نگذاشتند که تحقیق و تفحص از بورس شکل بگیرد.

نماینده مردم ارومیه با تأکید بر اینکه بازار بورس در حال حاضر مافیایی است و در اختیارعده‌ای رانت جواست، اظهار داشت: در بازار بورس شرایط به گونه‌ای است که معاملات خرید و فروش سهام در یک زمان بسیار محدود انجام می‌گیرد واطلاعات تنها در اختیار گروهی محدود نیز وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم، تصریح کرد: کشف قیمت باید در مقابل عموم مردم صورت بگیرد نه تنها مختص به عده‌ای مافیایی و رانت جو که معاملات را به سود خود تغییر می‌دهند.

به گفته قاضی‌پور، نکته جالب اینکه در حال رخ دادن است این موضوع است که چگونه شاخص تورم در حال حاضر بالا است اما رشد شاخص بورس هر لحظه با افزایش مواجه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم، افزود: اطلاعات در این بازار به صورت دستوری و از یک جای مخصوص برای کشف قیمت اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی از این موضوع سود می‌برند و به عبارتی دیگر این مافیا چه کسانی هستند، توضیحی ارائه نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز