خبرگزاری کار ایران

پور ابراهیمی به ایلنا خبر داد:

آیین نامه‌های بهبود فضای کسب و کار در حال نهایی شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۰

به طور طبیعی با گذشت بیشتر زمان نتایج مثبت آن به ثمر خواهد نشست که ازآن جمله می‌توان به بهبود نسبی فضای کسب و کار برشمرد که در دولت قبلی اجرا نشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه نشانه‌هایی از اقدامات مثبت برای بهبود فضای کسب و کار در طی ۱۰۰ روز گذشته انجام گرفته است، گفت: آیین نامه‌های بهبود فضای کسب و کار در حال نهایی شدن است.

محمدرضا‌پور ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه تشکیل شورای گفت‌و‌گو متشکل از نمایندگان بخش خصوصی – مجلس و نمایندگان دولت زمینه را برای بهبود فضای کسب و کار بیشتر مهیا می‌کند، اظهار داشت: به طور طبیعی با گذشت بیشتر زمان نتایج مثبت آن به ثمر خواهد نشست که ازآن جمله می‌توان به بهبود نسبی فضای کسب و کار برشمرد که در دولت قبلی اجرا نشد اما دولت جدید در دستور کار خود قرار داده است و آیین نامه‌های آن در حال نهایی شدن است که با گذشت زمان می‌تواند به بهبود فضای کسب وکار کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم، با بیان اینکه تعامل خوبی بین دولت و مجلس در راستای بهبود فضای کسب و کار به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: باید زمان بیشتری به دولت جدید داد البته بسترسازی در اقتصاد کشور انجام شده است تعامل دولت با مجلس و همدلی در موارد مختلف وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، به صورت مصداقی به نحوه تعامل مثبت دولت و مجلس اشاره کرد و بیان داشت: به طور مثال فضای مثبتی در خصوص قانون بودجه سال ۹۲ در صحن علنی مجلس حکمفرما بود و در حال حاضر نیز برای سال ۹۳ فضا هین گونه است.

وی گفت: با موفقیت دولت جدید در حوزه سیاست خارجی و هسته ایی، جامعه امیدوار است که این توافق باعثحل مشکلات اقتصادی و سایر حوزه‌ها شود. و با این توافق قطعا بحثاقتصادی نیز ذینفع خواهد بود ولی این همه مشکلات را حل نمی‌کند اما فضای جدیدی باز می‌کند تا بتوانیم موانع و مشکلات بسیاری را حل کنیم تا اینکه در ‌‌نهایت مشکلات به طور کامل حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز