خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اتاق بازرگانی اعلام کرد:

رفع موانع گشایش ا‌ل‌سی ۳۰ درصدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۶

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، از رفع موانع تولید خبر داد و گفت: به دبیرخانهٔ شورای گفت‌و‌گو مأموریت داده شده تا مشکلات اجرای مصوبه ۳۵ ماده‌ای دولت را در سراسر کشور بررسی کنند و اشکالات اجرایی آن تدوین و به شورا ارائه شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، از رفع موانع تولید خبر داد و گفت: به دبیرخانه شورای گفت‌و‌گو ماموریت داده شده تا مشکلات اجرای مصوبه ۳۵ ماده‌ای دولت را در سراسر کشور بررسی کنند و اشکالات اجرایی آن تدوین و به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شافعی در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات مصوبه ۳۵ ماده‌ای دولت بیان داشت: یکی از مشکلات این مصوبات ۳۵ ماده‌ای درباره گشایش ال‌سی‌های ۳۰ درصدی بود که در نشست امروز شورای گفت‌و‌گو در این باره مصوبه‌ای ارائه شد.

شافعی، با اشاره به تصویب قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، یادآور شد: یکی از اقدامات مؤثر مجلس تصویب این قانون و تسهیل در اجرای آن است؛ زیرا پیش از این امکان اجرای این قانون وجود نداشت.

رئیس پارلمان بخش خصوصی، همچنین از تشکیل کمیته‌ای به ریاست رئیس شورای گفت‌و‌گو و عضویت مدیر کل مقررات و سیاست‌های ارزی و نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، اتاقهای بازرگانی ایران، اصناف و تعاون برای پیگیری موارد بانکی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز