خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع درگفتگو با ایلنا مطرح کرد:

الزام تعیین قیمت پایه دلار بین ۲۴۵۰ تا ۳ هزار تومان در بودجه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۱۶

قیمت حمل‌ها انرژی در سال۹۳ باید افزایش پیدا کند تا شاهد بار تورمی بیشتری نشویم، همچنین مر حله دوم هدفمندی باید متناسب با گروه‌های خاص تهیه و تغییر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادان مجلس نهم تعیین قیمت پایه دلار بین ۲۴۵۰ تا ۳ هزار تومان در بودجه ۹۳ را در شرایط فعلی اقتصادی کشور مناسب دانست.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بودجه ۹۳ و مبنای قیمیتی دلار و نفت در آن گفت: بالا ر فتن قیمت ارز در حال حاضر برای کشور سودمند نیست و باید به گونه‌ای قیمت ارز را تایین و محاسبه کرد که بتوان بر اساس آن اقتصاد کشور را نیز مدیریت کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نهم به محاسبه تعیین قیمت بین دوهزار و چهارصد و پنجاه تا سه هزار تومان در بودجه ۹۳ اشاره کرد و گفت: دولت می‌تواند این رقم را مبنا قرار داده و با مدیریت خود نرخ ارز را ضمن یکسان‌سازی، مازاد آن را به صندوق ملی توسعه یا خزانه واریز کند.

عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس نهم افزود: دولت باید در تعیین قیمت ارز به واردات و صادرات نگاهی ویژه داشته باشد و بتواند تعادل ایجاد کند.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه قیمت حمل‌ها انرژی در سال۹۳ باید افزایش پیدا کند، اظهار داشت: قیمت حمل‌ها انرژی در سال۹۳ باید افزایش پیدا کند تا شاهد بار تورمی بیشتری نشویم، همچنین مر حله دوم هدفمندی باید متناسب با گروه‌های خاص تهیه و تغییر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز