خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ضرورت اصلاح پرداخت یارانه‌ها‌ در بودجه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۱

دولت باید در بودجه ۹۳ در این مورد شیوه مناسبی را برای تأمین منابع هدفمندی و همچنین دریافت‌کنندگان یارانه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم، کاهش تورم، تعیین نحوه مرحله دوم هدفمندی و اصلاح ساختار آن از مهمترین مولفه‌های بودجه ۹۳ بیان کرد و گفت: باید دولت در بودجه ۹۳ نحوه اجرای مرحله دوم هدفمندی را تبیین کند تا منابع و مصارف آن مشخص شود.

غلامرضا تاجگردان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه منابع هدفمندی یارانه‌ها بسیار کم است، اظهار داشت: دولت باید در بودجه ۹۳ در این مورد شیوه مناسبی را برای تأمین منابع هدفمندی و همچنین دریافت کنندگان یارانه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم افزود: سیاست ها و قوانین نامناسب و همچنین اجرای نامناسب وغیرمنطقی هدفمندی باعثشده است که دولت در حال حاضر با کمبود منابع برای هدفمندی حتی در مرحله دوم مواجه شود و گشایش تحریم‌ها نیز برای جبران این کسری نیز اثر بخش نیست لذا اصلاح کامل در ساختار هدفمندی نیاز کشور است.

این نماینده مجلس نهم در ادامه کنترل تورم در حال حاضر مناسب ترین شیوه از سوی دولت عنوان کرد و گفت: دولت برای اینکه ساختار اقتصادی ویران شده را به حالت اولیه بازگرداند، رهایی از بحران تورم را در دستور کار خود قرار داده است مناسب ترین شیوه است چرا که کنترل تورم و کاهش آن می تواند رکود را به رونق دهی سوق دهد.

وی همچنین افزود: برای رونق دهی به تولید باید مقررات را اصلاح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز