خبرگزاری کار ایران

نماینده زنجان در مجلس:

برای کاهش رویکرد خطا و آزمون چاره‌ای جز احیای سازمان مدیریت نداریم

کد خبر : ۱۲۷۲۱۵

پس از انحلال سازمان مدیریت یک بهم ریختگی در اکثر حوزه‌های دولت شاهد بودیم و فضا برای مردم و نخبگان غیرقابل تحمل شده بود و از همه مهمتر اعتماد مردم نیز به دولتمردان به سطح بسیار پایینی تنزل یافت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ‌گفت: برای دستیابی به افق ۱۴۰۴ و کاهش رویکرد آزمون و خطا چاره‌ای جز احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری را نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن علیمردانی در موافقت با طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری کشور اظهار کرد: کمتر اقتصاددان و کارشناسی که به نتایج تلخ نبود این سازمان در چند سال گذشته اقرار نکرده باشد.

وی افزود: در دولت قبل به جای توجه به توسعه کشور با حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زمینه‌ای فراهم شد تا دولت با خیال راحت کارهای خود را انجام دهد و نظارتی بر آن نباشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم خطاب به نمایندگان ملت ابراز کرد: دقت و بررسی کنید که چند مورد از اهداف دولت گذشته به نتیجه رسید و آیا اکنون شاهد بروز مشکلات جدی از جمله بیکاری و تورم فزاینده نیستیم.

وی ادامه داد: پس از انحلال سازمان مدیریت یک بهم ریختگی در اکثر حوزه‌های دولت شاهد بودیم و فضا برای مردم و نخبگان غیرقابل تحمل شده بود و از همه مهمتر اعتماد مردم نیز به دولتمردان به سطح بسیار پایینی تنزل یافت.

وی در پایان گفت: برای دستیابی به افق ۱۴۰۴ و کاهش رویکرد آزمون و خطا چاره‌ای جز احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری را نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز