خبرگزاری کار ایران

نماینده قروه و دهگلان در مجلس:

عملکرد خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی را نادیده نگیریم

کد خبر : ۱۲۷۲۶۰

استانداران مدیران اجرایی ارشد استان‌ها هستند که در چند سال گذشته نقش برنامه‌ریزی و ارزیابی استان‌ها نیز به آنها واگذار شده است که موجب شده بسیاری از استانداران خودکامه شوند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای سوابق درخشانی در ۶۰ سال گذشته است، هر چند نواقص و مشکلاتی نیز ایجاد کرده است اما نباید به خاطر بروز برخی از مشکلات به کلی عملکرد خوب آن را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قادرمرزی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح تشکیل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بهره‌وری ابراز داشت: در تمام کشورهاسازمانهایی برای برنامه‌ریزی درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای وجود دارد و در ایران نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای سوابق درخشانی در ۶۰ سال گذشته است، هر چند نواقص و مشکلاتی نیز ایجاد کرده است اما نباید به خاطر بروز برخی از مشکلات به کلی عملکرد خوب آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: استانداران مدیران اجرایی ارشد استان‌ها هستند که در چند سال گذشته نقش برنامه‌ریزی و ارزیابی استان‌ها نیز به آنها واگذار شده است که موجب شده بسیاری از استانداران خودکامه شوند.

وی در پایان اظهار داشت: وظایف و اختیارات سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و بهره‌وری مشخص است و از همکاران درخواست می‌کنم برای تبیین برنامه‌ها جهت رسیدن به توسعه در افق ۱۴۰۴ به تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رأی دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز