خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس:

تکیه بر مالیات و فاینانس خارجی، درآمد ۱۹۵ هزار میلیارد تومانی را محقق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۱۰

تکیه دولت براستفاده از فاینانس‌های خارجی و همچنین واگذاری پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند این میزان درآمد را در بودجه تأمین کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تعیین سقف ۱۹۵ هزار میلیارد تومان برای بودجه امسال مناسب است، گفت: تکیه دولت بر استفاده از فاینانس‌های خارجی و همچنین واگذاری پروژه‌های نیمه تمام می‌تواند این میزان درآمد را در بودجه تأمین کند.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت با نگاه واقع بینانه سقف موجود را تعیین کرده است و یک سقف بسیار متعادل است که به نظر بنده این سقف تاحدودی به تصویب نهایی مجلس می‌رسد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم افزود: نگاه دولت ضمن آنکه بر مبنای واقعیت‌ها بوده بلکه معطوف به وصول مالیات و وصولی گمرکات داشته است و همچنان که در سال‌های گذشته و امسال نیز شاهد هستیم دریافتی مالیاتی رو به افزایش است و نگاه دولت در این زمینه دور از واقعیت نبوده است.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: گشایش تحریم‌ها و درعین حال میزان صادرات نفت و بحثورود سرمایه گذاری‌های خارجی نیز ازجمله نکات مثبت نگاه دولت به بودجه سال ۹۳ است.

وی تغییر در وضعیت فعلی یارانه‌ها را از دیگر مسائل واقعبینانه دولت یاد کرد و عنوان داشت: وضعیت فعلی هدفمندی یارانه‌ها به نحوی است که متاسفانه میان منابع و مصارف آن توازن وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز