خبرگزاری کار ایران

مازندران میزبان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی و بانکی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۸

سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک با محوریت نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک با حضور اساتید و متخصصین صاحب نام نظام بانکی کشور در ساری برگزار خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران، از برگزاری سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدی با اعلام این خبر افزود: سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک با محوریت نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و دانشگاههای معتبر کشور با حضور اساتید و متخصصین صاحب نام نظام بانکی کشور در ساری برگزار خواهد شد.

وی در تبیین محورهای کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک با اشاره به نام گذاری سال ۹۲ با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری، راهبردهایی دائمی و همیشگی به شمار می‌روند بنابراین در سالجاری تبیین این موضوعات بصورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت ایراد سخنرانی‌های تخصصی در این کنگره ملی سه روزه اظهار داشت: از نکات قوت این کنگره برگزاری کارگاههای آموزشی در عرصه بانکداری شراکتی و بانکداری الکترونیک خواهد بود.

مدیرکل هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل با بیان اینکه جایگاه نظام بانکی در حمایت از تولید، نقش سیاستهای پولی و بانکی در مدیریت چرخه‌های تجاری، تحلیل عملکرد بانک‌ها در تامین مالی بخش‌های تولیدی – تجاری و ارزیابی شاخص‌های توسعه نظام بانکی از جمله موضوعات مهم و قابل طرح و بررسی می‌باشد ابراز امیدواری نمودند برگزاری کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک بتواند سهم بسزایی در تشریح این مسایل ایفا نماید. وی اعلام کرد علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنگرهwww. ECMi. ir یا با شماره‌های ۲-۰۱۵۱۲۲۵۶۴۸۱تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز