خبرگزاری کار ایران

به زودی اعلام می‌شود؛

اطلاع رسانی نحوه وصول دارایی‌های بلوکه شده از سوی دولت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۹

این موضوع را باید دولت با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهند پیگیری کند و از کانال دوستی اقدام شود چون همه اموال بلوکه شده و کشورهای بلوکه کننده این اموال هم مشخص هستند.

مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، با بیان اینکه نتایج مثبتی در روند وصول دارایی‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور حاصل شده است، اعلام کرد: به زودی در مورد دارایی نحوه وصول دارایی‌های بلوکه شده از سوی دولت اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمدکاظم دلخوش با بیان این مطلب، به ایلنا گفت: نیاز به قانون نویسی جدیدی در مجلس وجود ندارد و دولت باید کارگروه‌های تخصصی خودش را به کار گیرد و در این رابطه اظهارات نمایندگان مجلس را نیزداشته باشد.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به نتیجه لازم نباید این موضوع را رسانه‌ای کرد، خاطرنشان کرد: اگر این وظیفه قانونی را رسانه‌ای کنیم ممکن است بازدهی این حرکت تحت تاثیر قرار بگیرد.

مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، تأکید کرد: این موضوع را باید دولت با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهند پیگیری کند و از کانال دوستی اقدام شود چون همه اموال بلوکه شده و کشورهای بلوکه کننده این اموال هم مشخص هستند.

دلخوش درخصوص پول‌های بلکوه شده بیان داشت: در روال مبادلات اقتصادی تجاری و مالی طی سال‌های گذشته دولت براساس قوانین کشور مبادلاتی را با سایر کشور‌ها داشته است که این پول‌های بلوکه شده برای دولت و ملت است و از سیستم دولت و از طریق دستگاه‌های دولتی در سایر کشور‌های سرمایه گذاری شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز