خبرگزاری کار ایران

کاتب:

یارانه ۵ میلیون نفر خارج نشین حذف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۰

اطلاعات دهک دهم و پردرآمد به راحتی قابل جمع آوری و تصمیم گیری است و برای دهک‌های بعدی هم باید از بانک‌ها اطلاعاتی جامع و متعدد در کشور استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه دولت لایحه حذف یارانه نقدی دهک‌های پردرآمد را به مجلس ارائه نکرده است، بار دیگر بر عدم حذف یارانه نقدی دهک‌های کم درآمد تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا کاتب با بیان این مطلب، با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۳، پیرامون آخرین وضعیت هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت هنوز لایحه‌ای در خصوص نحوه حذف و یا عدم حذف دهک‌های پردرآمد به مجلس ارائه نکرده است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس نهم، با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها فقط توزیع یارانه نقدی نیست، افزود: این قانون جامع است و به صورت جامع در همه بخش‌ها مانند بیمه و بخش تولید و تأمین اجتماعی هم ساماندهی شود.

وی درباره حذف دهک‌های پردرآمد بیان داشت: افزود: ابتدا باید یارانه حداقل ۴ و نیم تا ۵ میلیون نفر که شناسنامه ایرانی دارند و خارج نشین هستند، حذف شود.

وی ادامه داد: ‌ اطلاعات دهک دهم و پردرآمد به راحتی قابل جمع آوری و تصمیم گیری است و برای دهک‌های بعدی هم باید از بانک‌ها اطلاعاتی جامع و متعدد در کشور استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز