خبرگزاری کار ایران

رئیس گمرک در پاسخ به ایلنا خبر داد:

واردات خودرو از مناطق آزاد منحل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۱

زمان اجرای لغو ممنوعیت کالایی اولویت ۱۰در دولت مطرح شده و تا هفته آینده دربازه آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس گمرک گفت: واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی منحل شده و در حال حاضر حتی اجازه عبور موقت نیز از سوی گمرک به آنهاداده نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کرباسیان رئیس گمرک در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تصمیم گیری در خصوص لغو ممنوعیت کالایی اولویت ۱۰ تا هفته آینده خبر داد و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر زمان اجرای لغو ممنوعیت کالایی اولویت ۱۰ اظهار داشت این موضوع در دولت مطرح شده و تا یک هفته آیند ه در باره آن تصمیم گیری می شود.

وی افزود: در خصوص حقوق و سود گمرکی این کالا ها در کمیسیون ماده ۱ بررسی صورت گرفته و نظرات خود را اعلام کرده اند که به زودی منتشر می شود.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا درزمینه واردات خودرو از مناطق آزاد افزود: واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی منحل شده و در حال حاضر حتی اجازه عبور موقت نیز از سوی گمرک به آنهاداده نمی شود.

وی همچنین در خصوص کاهش تعرفه خودرو های خارجی گفت: مطمئنا تا سال آینده تصمیمات جدیدی در خصوص کاهش تعرفه خودرو های خارجی گرفته خواهد شد. و اختلاف نظر بین گمرک و دولت در خصوص تعرفه برطرف می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز