خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا:

صندوق در حال تغییراتی جهت ایجاد اشتغال واقعی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۰

ما نمی خواهیم تسهیلاتی به مردم پرداخت نماییم و از آنها جدا شویم بلکه افراد وام گیرنده دیگر عضوی از مجموعه بزرگ صندوق مهرامام رضا(ع) هستند و حتی در آینده با سازوکارهایی که در حال پیاده سازی است

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا از حمایت‌های ادامه‌دار صندوق، پس از اخذ وام خبر داد.

به گزارش ایلنا، طی این مراسم که در روز دوشنبه هفتم بهمن ماه با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین قدس محلاتی و مهندس زراعتی از اعضاء هیأت مدیره و همچنین معاونین و مدیران ستادی و استانی صندوق برگزار شد، نوراله زاده مدیرعامل صندوق با تقدیم هدایایی از زحمات مدیران عامل پیشین صندوق مهرامام رضا(ع) قدردانی نمود.

ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باحضور در این مراسم صندوق مهرامام رضا(ع) را ازجمله سازمان هایی دانست که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و اضافه نمود: برخی از سازمان ها از جمله صندوق مهرامام رضا(ع) در راستای رفع نیاز مستقیم مردم بوجود آمده اند و یک چسبندگی مستقیمی با مردم دارند.

وی در ادمه با اشاره به تغییر برخی از روش ها و رویکرد ها تاکید کرد: سازمان ها نیاز به خوداصلاحی دارند و امیدواریم صندوق مهرامام رضا(ع) بتواند با تغییر برخی از رویه های فعلی به سمت ایجاد اشتغال واقعی حرکت نماید.

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) نیز در ادامه به تشریح برنامه های آتی صندوق در سال آینده و مدل و ساختار جدید ارائه خدمات پرداخت.

وی افزود: ما نمی خواهیم تسهیلاتی به مردم پرداخت نماییم و از آنها جدا شویم بلکه افراد وام گیرنده دیگر عضوی از مجموعه بزرگ صندوق مهرامام رضا(ع) هستند و حتی در آینده با سازوکارهایی که در حال پیاده سازی است فرآیند دریافت وام تمامی افراد متقاضی در سایت صندوق قابل رویت می باشد و مردم می توانند خود به صورت مستقیم بر فرآیند پرداخت تسهیلات نظارت داشته باشند.

وی با تشریح مدل جدید پرداخت تسهیلات صندوق افزود: تأکید آینده صندوق بر فرآیندمحوری در تولید می باشد و بدین ترتیب پرداخت تسهیلات از کسب و کارهای فرد محور خارج شده و به سمت کسب و کارهای محصول محور و تولیدمحور حرکت خواهد کرد و ما دیگر یک دستور العمل کلی برای پرداخت تسهیلات نخواهیم داشت، بلکه هر زنجیره یک دستورالعمل خاص دارد.

مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در ادامه به تفویض اختیار برخی امور از جمله بخشش جرایم دیرکرد و تصویب پرداخت تسهیلات به استان ها اشاره نمود و این امر را در راستای هدف اصلی صندوق یعنی جلب رضایتمندی مردم عنوان نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز