خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا؛

افت چشمگیر نرخ طلا و سکه / کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۷۸

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۷۱۰۰ تومان است که نسبت به روز پایان سال ۹۲ هر گرم ۲۴۰۰ تومان افت قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: در پی کاهش قیمت اونس جهانی نرخ طلا و سکه در ایران نسبت به روزهای پایانی سال ۹۲ افت قابل توجهی داشته است.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از کاهش چشمگیر قیمت طلا و سکه نسبت به روزهای پایانی سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به افت ۷۷ دلاری بهای هر اونس طلا در بازار جهانی نسبت به روز اول فروردین قیمت طلا و سکه در ایران نیز کاهش یافت.

وی تصریح کرد: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۰۳ دلار است که نسبت به قیمت ۱۳۸۰ دلاری اول فروردین ماه؛ ۷۷ دلار کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار را ۹۵۰هزار تومان اعلام کرد که نسبت به روز آخر سال ۹۲،۲۰ هزار تومان کاهش داشته است.

وی همچنین قیمت نیم سکه را با ۸هزار تومان کاهش ۵۰۰هزار تومان، ربع سکه با ۱۸ هزار تومان کاهش ۲۸۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: سکه گرمی نیز از ۲۰۰هزارتومان در روز پایانی سال گذشته به نرخ ۱۹۰هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در ادامه خاطرنشان کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۷۱۰۰ تومان است که نسبت به روز پایان سال ۹۲ هر گرم ۲۴۰۰ تومان افت قیمت داشته است.

کشتی آرای دلیل کاهش نرخ طلا و سکه را در ایران ریزش قیمت اونس جهانی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز