خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطرح کرد؛

ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر در فرم خوداظهاری مالک محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۲۷

هرگونه تغییر تا ۲۲ اسفند سال ۹۲ در سایت رفاهی ملاک سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و تغییرات بعد از این تاریخ مبنی بر افزایش یا کاهش تعداد خانوار ملاک نیست.

یک مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: افراد که در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند مالک محسوب می‌شوند و باید در فرم خوداظهاری خود این موضوع را قید کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا بیاتی(مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها) شب گذشته(۱۷ فروردین) با حضور در برنامه پایش به تشریح فرآیند ثبت‌نام یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها پرداخت و اظهار داشت: هرگونه تغییر تا ۲۲ اسفند سال ۹۲ در سایت رفاهی ملاک سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و تغییرات بعد از این تاریخ مبنی بر افزایش یا کاهش تعداد خانوار ملاک نیست و متقاضیان باید همان اطلاعاتی را در سایت رفاهی ثبت کنند که در مرحله اول ثبت کرده بودند.

بیاتی در خصوص وضعیت افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکرده‌اند؛ گفت: مردم به سه دسته تقسیم می‌شوند گروهی که هیچ اطلاعاتی از آنها در مرکز آمار ثبت نشده است، گروهی که ثبت نام کرده ولی شماره حساب برای دریافت یارانه اعلام نکرده‌اند و گروهی که ثبت نام کرده و یارانه نیز دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: امکان ثبت نام برای گروه‌های دوم و سوم که در بالا مورد اشاره قرار گرفت وجود دارد ولی گروه اول فعلا نمی‌توانند نسبت به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی اقدام کنند چراکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها براساس اطلاعات دریافتی از مرکز امار تا ۲۲ اسفند ماه سال گذشته نسبت به پذیرش ثبت نام کنندگان اقدام خواهد کرد.

بیاتی درخصوص مالکان مسکن مهر گفت: باید این مورد در فرم خوداظهاری درج شود همچنین فردی که سه دانگ خانه به نام اوست و یا خانه‌اش در اختیار فرد دیگری است؛ مالک محسوب می‌شود.

وی با تأکید براینکه بعد از اتمام دوره ثبت نام دریافت یارانه نقدی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره ثبت تغییرات خانوار اطلاع رسانی خواهد کرد، گفت: ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از بامداد چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه آغاز می‌شود و مردم می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند چراکه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای زیرساخت‌ها و فضای اینترنتی از سوی وزارت ارتباطات فکر نمی کنیم مشکل خاصی در این زمینه از نظر افزایش حجم مراجعه کنندگان به سایت رفاهی داشته باشیم.

بیاتی اضافه کرد: ثبت نام از بیستم فروردین ماه و براساس رقم سمت راست شماره ملی افراد آغاز می‌شود اما از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود در روزهای تعیین شده برای شماره‌های ملی تمام مشمولین نتوانند ثبت نام کنند این امکان فراهم شده تا افرادی که در روز تعیین شده امکان ثبت نام را پیدا نکرده‌اند در طول دوره ثبت نام نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز