خبرگزاری کار ایران

موج انصراف از دریافت یارانه در بین مدیران گیلان؛

انصراف جمعی از شهرداران گیلان از دریافت یارانه ی نقدی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۱۶

جمعی از شهرداران گیلان از دریافت یارانه ی نقدی انصراف دادند.

جمعی از مدیران استان ۲۲ شهردار گیلان نیز از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند.
به گزارش ایلنا از رشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: باتوجه به تأکید رئیس جمهوری و استاندار گیلان، ۲۲ شهردار تاکنون اعلام کرده‌اند به منظور ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای دولت تدبیر و امید در کشور و کمک به اقشار آسیب پذیر در مرحلهٔ دوم هدفمندی یارانه‌ها نام نویسی نمی‌کنند.
حجت شعبان‌پور افزود: شهرداران رشت، آستارا، آستانهٔ اشرفیه، املش، کیاشهر، بندر انزلی، چابکسر، رودبار، صومعه سرا، فومن، کلاچای، کوچصفهان، کومله، لاهیجان، لنگرود، ماسال، خشکبیار، تالش، خمام، رانکوه، سیاهکل و اطاقور اعلام کردند برای دریافت یارانهٔ نقدی در مرحلهٔ جدید نام نویسی نمی‌کنند.
گفتنی است: پیش از این نیز معاونین و مشاوران استاندار گیلان، فرمانداران، مدیران کل ستادی استانداری، جمعی از قهرمانان و مسئولان هئیت‌های ورزشی، دانشگاهیان و مدیران دانشگاه گیلان، مدیران منطقهٔ آزاد تجاری صنعتی انزلی، تجار و بازرگانان و مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها و ادارات نیز از دریافت یارانهٔ نقدی انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز