خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲.۵ درصدی قیمت سکه در بازار چهارشنبه

چند قدم دیگر تا سکه یک میلیون تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۶۹

در بازار امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با ۲۳ هزار تومان افزایش به قیمت ۹۷۶ هزار تومان رسید.

در بازار امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با ۲۳ هزار تومان افزایش که حاکی از رشد ۲.۵ درصدی است به قیمت ۹۷۶ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۴دلار افزایش نسبت به روز گذشته ۱۳۱۲ دلار تعیین و مورد معامله قرار گرفت.

همچنین هر مثقال طلا در بازار امروز با ۷۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲۹ هزارو هفتصد تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۶۳۹ تومان رشد به ۹۹ هزارو ۱۹۷تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۲۳ هزار تومان رشد به ۹۷۶ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۲۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۹۷۵ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه نیم سکه با ۱۰هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۱۵ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با ۱۱هزار تومان افزایش به ۳۰۳ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز با سه هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل ۱۹۸هزار تومان معامله شد.

به این ترتیب در بازار امروز قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی، طرح جدید و طرح قدیم ۲.۵ درصد، ‌ هر قطعه نیم سکه ۱.۵ درصد و هر قطعه ربع سکه ۳.۷ درصد افزایش قیمت داشتند.

همچنین در بازار ارز نیز، صرافان خیابان فردوسی هر دلار را با ۵۵ تومان رشد به قیمت ۳۱۱۶ تومان، یورو با ۸۰ تومان افزایش قیمت ۴۲۸۰ تومان، به فروش رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز