خبرگزاری کار ایران

باشگاه سپاهان هم به «کمپین نه به یارانه» پیوست

کد خبر : ۱۵۹۰۲۰

مدیر باشگاه سپاهان اعلام کرد: هیات مدیره باشگاه سپاهان و تیم بزرگسال و حرفه ای این باشگاه از کمپین نه به یارانه حمایت می کند.

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان در خصوص حمایت از «کمپین نه به یارانه» گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی برای همه اقشار یک اقدام ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه ورزش طبقات مختلفی هستند، تصریح کرد: افرادی که به نوعی با جامعه ورزش کشور درگیر هستند نسبت به آینده اقتصاد کشور حساسیت خاصی دارند.

مدیر باشگاه سپاهان افزود: انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه شاید برای برخی سخت باشد اما از آنجا که یک اقدام کارشناسانه است اما اقدام خوبی برای عزت مابی ایرانی ها و ایثار و گذشت است تا در این مقطع حساس اقتصادی خودی نشان دهند.

خلیلیان همچنین خاطرنشان کرد: هرچند سال حماسه سیاسی و اقتصادی را پشت سر گذاشته ایم اما باید همچنان در آن مسیر حرکت گنیم. بنابراین خواهشمندم کسانی که به نوعی از یارانه بی نیاز هستند رسما انصراف داوطلبانه خود را اعلام کنند تا به ارتقا اقتصاد کشور کمک کنند.

مدیر باشگاه سپاهان با بیان اینکه مطمئنا هیات مدیره باشگاه سپاهان و تیم بزرگسال و حرفه‌ای این باشگاه از این کمپین حمایت خواهند کرد، تاکید کرد: با توجه به اینکه این انصراف داوطلبانه است و اجباری در کار وجود ندارد امیدواریم همه هواداران و مربیانی که به این باشگاه لطف داشته و در این باشگاه زحمت کشیدند نیز از این کمپین حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز