خبرگزاری کار ایران

انصراف مدیران انجمن روزنامه های غیر دولتی از دریافت یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۲۲

در راستای حمایت از برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید در جهت تعالی و پیشرفت زیرساخت ها و تحقق توسعه همه جانبه کشور مدیران انجمن روزنامه های غیر دولتی در اقدامی مشترک از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

اعضای این انجمن برای همراهی با دولت و حمایت از نیازمندان، از ثبت نام برای دریافت یارانه‌ی نقدی صرف‌ نظر می‌کنند.

محمدعلی وکیلی، رئیس انجمن روزنامه های غیر دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر، گفت: پرداخت یارانه به صورت نقدی به همه مردم نمی‌تواند بهترین راهکار در اقتصاد باشد به همین منظور مدیران این انجمن از دریافت یارانه نقدی خود انصراف دادند.

وکیلی خاطر نشان کرد: با انصراف افرد متمکن می‌توان امیدوار بود درآمد حاصل به سمت تولید، ارتقاء شاخص‌های بهداشت و درمان و افزایش قدرت خرید طبقات ضعیف جامعه سوق داده شود.

به گفته این مسئول انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی احترام به حقوق مصرف‌کنندگان و افراد نیازمند جامعه است.

وکیلی گفت: در راستای حمایت از برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید در جهت تعالی و پیشرفت زیرساخت ها و تحقق توسعه همه جانبه کشور مدیران انجمن روزنامه های غیر دولتی در اقدامی مشترک از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز