خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:

ارائه الکترونیکی اظهارنامه‌های مالیاتی از ابتدای خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۷۳

افرادی که ثبتنام الکترونیکی آنان در نظام مالیاتی تکمیل شده و نام کاربری و کلمه عبور دریافت کرده‌اند، می‌توانند ضمن ارائه الکترونیکی اظهارنامه، مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

عسکری افزود: ارائه الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم اظهارنامه مالیاتی بوده و ضرورتی برای مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی و تحویل نسخه کاغذی آن وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، علی عسکری از آمادگی کامل سازمان برای خدمت‌رسانی به مؤدیان خبر داد و افزود: ارائه خدمات الکترونیکی سازمان در سطح وسیعی توسعه یافته است و مودیان مالیاتی می‌توانند از ابتدای خردادماه نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه WWW. TAX. GOV. IR اقدام کند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مودیان مالیاتی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان امور مالیاتی کشور است، ادامه داد: امسال، ارسال الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم اظهارنامه به واحد مالیاتی بوده و ضرورتی برای مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی و تحویل نسخه کاغذی آن وجود ندارد.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه همچون سال گذشته امکان پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی برای مؤدیان فراهم است، خاطرنشان کرد: افرادی که ثبتنام الکترونیکی آنان در نظام مالیاتی تکمیل شده و نام کاربری و کلمه عبور دریافت کرده‌اند، می‌توانند ضمن ارائه الکترونیکی اظهارنامه، مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز