خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی فردا آغاز به کار می‌کند

کد خبر : ۱۷۶۳۷۵

بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی بانک مرکزی فردا در سالن اجلاس سران آغاز به کار خواهد کرد.

بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی فردا در سالن اجلاس سران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این همایش که همه ساله توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می‌شود، با سخنرانی فرهاد نیلی دبیر همایش آغاز و با سخنرانی رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه می‌یابد.

امسال علاوه بر این مسئولان، مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور درخصوص خروج از رکود، چالش‌ها و اولویت‌ها به ایراد سخن می‌پردازد.

پس از آن اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، پیمان قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی و حمید تهران‌فر معاون نظارتی بانک مرکزی فرصت سخنرانی دارند.

در روز دوم هم سخنرانانی چون نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی، علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار سخنرانی خواهند داشت.

همچنین قرار است در این همایش چند نشست برگزار می‌شود. نشست اول چارچوب‌های سیاست پولی در ایران، نشست دوم اصلاح نظام بانکی، نشست سوم خروج از رکود و چهارم تامین مالی تولید تشکیل می‌شود.

همچنین برنامه پایانی روز اول و دوم، دو میزگرد تخصصی است. در میزگرد روز اول به بررسی ارزیابی عملکرد سیاست پولی در سال ۹۲ و اصلاحات پیشنهادی و میزگرد روز دوم به بازخوانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در نظام بانکی پرداخته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز