خبرگزاری کار ایران

بانک مرکزی اعلام کرد

رشد ۷۷ درصدی شاخص بورس در دو فصل

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۵۵

ارزش سهام و حق تقدم معامله شده در بازار سرمایه نیز با رشد همراه بوده است به گونه‌ای که از ۲۴ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در پایان سه ماهه اول به ۲۷ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در پایان سه ماهه دوم سال ۹۲ افزایش یافت.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در فاصله بهار تا انتهای تابستان سال ۹۲ حدود ۳۶ هزار واحد رشد داشته است.
به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام بانک مرکزی از وضعیت شاخص های اقتصادی در دو فصل اول و دوم سال ۹۲ شاخص کل قیمت در بورس اوراق بهادار تهران از ۴۸ هزار و ۹۱۶ واحد به ۸۶ هزار و ۹۵۷ واحد افزایش یافته است.
براین اساس با رشد حدود ۳۶ هزار واحد شاخص بورس این تغییر نزدیک به ۷۷ درصد افزایش خواهد بود.
همچنین ارزش سهام و حق تقدم معامله شده در بازار سرمایه نیز با رشد همراه بوده است به گونه‌ای که از ۲۴ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در پایان سه ماهه اول به ۲۷ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در پایان سه ماهه دوم سال ۹۲ افزایش یافت.
این درحالی است که حجم سهام و حق تقدم معامله شده در بازار بورس نیز در فاصله پایان بهار و پایان تابستان سال ۹۲ حدود دو برابر شد.
بنا بر گزارش بانک مرکزی حجم سهام و حق تقدم معامله شده از ۳۳ هزار و ۱۶۶ میلیون سهم در پایان سه ماهه اول به ۶۰ هزار و ۵۹۹ میلیون سهم در پایان سه ماهه دوم سال گذشته رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز