خبرگزاری کار ایران

در دفتر معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شد;

ششمین نشست پیگیری تصمیمات سفرهای کاروان دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۴۲

ششمین جلسه پیگیری تصمیمات سفرهای رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید در دفتر معاونت اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ششمین جلسه پیگیری تصمیمات سفرهای ریاست جمهوری اسلامی ایران به همراه کاروان تدبیر و امید در دفتر معاونت اجرایی رئیس جمهور برگزار شد.

تصمیمات متخذه در حوزه های مربوط به گردشگری و میراثفرهنگی، مناطق آزاد تجاری و صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی، محیط زیست، بازارچه های مرزی، آموزشهای فنی و حرفه ای ومهارتهای شغلی، آبهای مرزی و پاکسازی اروند، پروژه های بهداشتی درمانی، مورد پیگیری قرار گرفت و برنامه زمانبندی اجرای این تصمیمات در استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، و ایلام و نیز مقدمات پیگیری تصمیمات سفر استان لرستان کنترل شد.

درجلسه مذکور که در حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به مدت سه ساعت برگزار شد، اکبر ترکان، مشاورعالی رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد، سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری و میراثفرهنگی و رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان آموزشهای فنی وحرفه ای کشور و معاونان وزرای کشور و بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور خارجه و سازمان حفاظت محیط زیست و کارشناسان و مدیران سازمانهای مذکور حضور داشتند و جزئیات امور مورد پیگیری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز