خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس اقتصادی:

مردم از دولت درخواست خروج مفسدان اقتصادی از بدنه دولت را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۷۸

حسن روحانی با پشتوانه ۱۸ میلیون رای خود می‌تواند موجبات اطمینان مجدد به دولت را فراهم کند اما این خود نیازمند انجام یک سری برنامه‌ها و اقدامات لازم در عمل و نه در حد شعار است و باید به این نکته نیز اشاره کرد درصورتی که دولت کنونی در این مهم کوتاهی کند در آینده نزدیک با چالش‌هایی نظیر عدم حمایت مردم مواجه خواهد شد.

یک مدرس دانشگاه گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در دوره یازدهم ریاست جمهوری و به خصوص انتخاب یک حقوقدان برای نشستن بر کرسی این ریاست دلایل زیادی دارد اما یکی از مهم‌ترین دلایل درخواست ملت از حسن روحانی برای مبارزه با فساد اقتصادی است.
مسعود حکمت پناه؛ مدرس دانشگاه و کار‌شناس مسائل اقتصادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه به دلیل سوء مدیریت مسئولان گذشته فساد به طور گسترده بدنه دولت را فراگرفت و همین امر موجبات فساد‌های سه هزار میلیاردی را رقم زد، بنابراین بروز چنین فساد‌های گسترده‌ای سبب شد تا مردم به دولت وقت دیگر اطمینان و اعتماد نکنند.
وی ادامه داد: بنابراین موجبات این عدم اطمینان به دولت سطح جامعه را به طور کلی در برگرفت و سبب شد تا فعالیت‌های اقتصادی آنگونه که باید و شاید در کشور شکل نگیرد و انجام نشود.
این مدرس دانشگاه اظهارداشت: حسن روحانی با پشتوانه ۱۸ میلیون رای خود می‌تواند موجبات اطمینان مجدد به دولت را فراهم کند اما این خود نیازمند انجام یک سری برنامه‌ها و اقدامات لازم در عمل و نه در حد شعار است و باید به این نکته نیز اشاره کرد درصورتی که دولت کنونی در این مهم کوتاهی کند در آینده نزدیک با چالش‌هایی نظیر عدم حمایت مردم مواجه خواهد شد.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در دوره یازدهم ریاست جمهوری و به خصوص انتخاب یک حقوقدان برای نشستن بر کرسی این ریاست دلایل زیادی دارد اما یکی از مهم‌ترین دلایل درخواست ملت از حسن روحانی برای مبارزه با فساد اقتصادی است و در صورتی که انجام شود این یک برگ برنده خواهد بود برای انتخابات دوره دوازدهم و همچنین ثبت نام رییس جمهور کنونی در ذهن تمامی ملت ایران، چراکه این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که کشور با آن مواجه است و حل آن از سوی دولت، از حسن روحانی یک قهرمان خواهد ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز