خبرگزاری کار ایران

برای تأمین نظر شورای نگهبان انجام شد؛

موافقت مجلس با عضویت ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۵۲

نمایندگان با ۱۷۳ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در جلسه با اصلاح لایحه عضویت ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران خطرهای تجاری و غیر تجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی موافقت کردند.

نمایندگان مردم در مجلس، با عضویت ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران خطرهای تجاری و غیر تجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی و مؤسسه تضمین اعتبارات صادراتی و سرمایه گذاری عربی و تصویب اساسنامه آن موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با ۱۷۳ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در جلسه با اصلاح لایحه عضویت ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران خطرهای تجاری و غیر تجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی موافقت کردند.

براساس این اصلاحیه که به منظور تأمین نظر شورای نگهبان انجام شد در سطر چهارم ماده واحده این لایحه عبارت " با رعایت اصل ۸۰ " قانون اساسی بعد از کلمه " کمک " اضافه می شود.

در ماده واحده لایحه عضویت ایران در اتحادیه بیمه‌گران و اتکایی‌گران خطرهای تجاری و غیر تجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی آمده است، به دولت اجازه داده می شود در اتحادیه بیمه گران و اتکایی گران خطرهای تجاری و غیر تجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی و مؤسسه تضمین اعتبارات صادراتی و سرمایه گذاری عربی به شرح اساسنامه پیوست عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط و یا کمک اقدام نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز