خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا خبر داد:

قیمت طلا و سکه با پایان یافتن ماه رمضان کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۹۹

بازار طلا تاثیر پذیر از وضعیت اقتصادی کشور است و از آن‌جا که اقتصاد کشور در حال پویایی و خروج از رکود است به نظر می رسد روزهای خوبی در انتظار بازار طلا باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت طلا و سکه خبر داد.

محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار طلا گفت: افزایش قیمت نخواهیم داشت و به نظر می‌آید که قیمت‌ها با پایان یافتن ماه مبارک رمضان کاهش یابد.
وی با اشاره به رکود بازار طلا و جواهر افزود: طبیعتا بازار طلا تاثیر پذیر از وضعیت اقتصادی کشور است و از آن‌جا که اقتصاد کشور در حال پویایی و خروج از رکود است به نظر می رسد روزهای خوبی در انتظار بازار طلا باشد.
کشتی‌آرای با بیان این مطلب که قیمت طلا از هیچ عامل دیگری جز انس جهانی تاثیر نمی‌گیرد تصریح کرد: در بعضی مواقع که قیمت سکه و طلا همسو با قیمت انس جهانی نیست به دلیل عوامل دیگری از جمله قیمت ارز است و این عوامل در کنار تقاضای موجود قیمت سکه و طلا را تعیین می‌کند.
رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص رونق بازار طلا گفت: به جز اقتصاد کشور هیچ موضوع دیگری نمی‌تواند بر روی بازار طلا و جواهر تاثیرگذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز