خبرگزاری کار ایران

توضیحات بانک صنعت و معدن درباره خودسوزی یک کارفرما

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۱۰

«در پی انتشار خبر درگذشت مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگرس بر اثر خودسوزی مقابل ساختمان بانک صنعت ومعدن در تهران، روابط عمومی این بانک توضیحاتی را منتشر کرد.»

در پی انتشار گزارشی دربارهخودسوزی مدیرعامل کارخانه پروفیل زاگرسدر مقابل ساختمان بانک صنعت ومعدن در تهران، روابط عمومی این بانک توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا در توضیحات مکتوبی که از سوی روابط عمومی بانک صنعت و معدن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، آمده است تاکنون طی چند مرحله تسهیلاتی به ارزش ۳۸ هزار میلیون ریال را جهت خرید ماشین‌آلات، تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش به شرکت پروفیل زاگرس تصویب نموده که از این مبلغ حدود ۲۵ هزار میلیون ریال آن در بهمن ماه سال گذشته به آن شرکت پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا متن کامل این توضیحات برابر قانون مطبوعات به شرح ذیل است:

احتراماً، با عنایت به خبر مورخ سه‌شنبه ۲۱/۵ / ۱۳۹۳ آن رسانه وزین با عنوان «خودسوزی کارفرمای ایلامی در اعتراض به موانع بخش تولید» در خصوص درگذشت مدیرعامل شرکت پروفیل زاگراس، ضمن ابراز تأسف از این واقعه، خاطر نشان می‌سازد بانک صنعت و معدن طی چند مرحله نسبت به اعطای تسهیلات جمعاً به مبلغ ۳۸۰۰۰ میلیون ریال جهت خرید ماشین‌آلات، تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش به شرکت پروفیل زاگرس اقدام نموده که مبلغ ۲۵۰۰۰ میلیون ریال آن در بهمن ماه سال گذشته به آن شرکت پرداخت شده است که این موضوع و سوابق موجود حاکی از حمایت مالی این بانک از شرکت فوق در ایجاد اشتغال و حمایت از تولید، بویژه در آن استانمی‌باشد.

شایان ذکر است، مشارالیه از خدمات این بانک در مصاحبه مندرج در شماره ۶۰ تیر ماه سال جاری، مجله گل آذین ابراز رضایت کرده بود.

همچنین به گفته روابط عمومی بانک صنعت و معدن؛ تنها طی یکسال گذشته بالغ بر ۵٠٠ میلیون دلار از منابع این بانک بابت سرمایه گذاری در پروژه‌های مختلف پتروشیمی، فولاد و سیمان این استان هزینه شده است.

یادآور می‌شود که ایلنا روز گذشته گزارش داده بود کهپنجشنبه ۱۶ مرداد آقای «س. ع» مدبرعامل کارخانه پروفیل زاگراس در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن واقع در منطقه پارک وی تهران در اعتراض به پرداخت نشدن تسهیلات مصوب بانکی اقدام به خودسوزی کرد. این فرد که به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شده بود در روز دوشنبه ۱۹ مرداد بر اثر شدت جراحات ناشی از سوختگی درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز