خبرگزاری کار ایران

عزیمت وزرای دولت به شهرهای خراسان رضوی / افتتاح چندین پروژه بزرگ شرق کشور در استان

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۱۶

عضای هیات دولت، صبح امروز با سفر به شهرهای خراسان رضوی ضمن افتتاح چندین پروژه در جمع مردم این شهرستان‌ها به سخنرانی پرداختند.

اعضای هیات دولت، صبح امروز با سفر به شهرهای خراسان رضوی ضمن افتتاح چندین پروژه در جمع مردم این شهرستان‌ها به سخنرانی پرداختند.

به گزارش ایلنا از مشهد، وزیر کشور صبح امروز با افتتاح مدرن‌ترین گلخانه شرق کشور در قوچان در جمع مردم این شهرستان حاضر و به سحنرانی پرداخت.. وی پس از افتتاح پروژه گلخانه هیدروپونیک و گلباران گلزار شهدا در شورای اداری این شهرستان حضور پیدا کرد.

وزیر دادگستری نیز از مجتمع فولاد رخ تربت‌حیدریه بازدید کرد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی نیز آزمایشگاه مواد غذایی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را افتتاح کرد. این آزمایشگاه ۴۵۰ مترمربع مساحت دارد که اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و از بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است.

وزیر بهداشت در جریان سفر خود به سبزوار، از روند اجرایی پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حشمتی سبزوار بازدید کرد، این بیمارستان از پروژه‌های ملی دولت دهم بوده و ۲۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت برای ساخت آن هزینه شده است.

سه پروژه‌ راه‌سازی در خواف با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، افتتاح شد. احداثدوربرگردان نشتیفان، احداثواریانت دردوی در محور خواف به تایباد، تعریض و بهسازی محور سه راهی نشتیفان از جمله این پروژه‌هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

چیت چیان وزیر نیرو هم در جلسه شورای اداری تربت جام حضور یافت.

محمدرضا نعمت‌زاده دقایقی پیش با حضور در شهرستان نیشابور مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بازدید از واحدهای صنعتی، مجتمع فولاد نیشابور، کارخانه ایران شرق، ایران خودرو و معدن فیروزه از جمله برنامه‌های وی در این سفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز