خبرگزاری کار ایران

نائب رییس کمیسیون مشترک بررسی لایحه رفع موانع تولید:

امروز مواد لایحه خروج از رکود به بحثگذاشته خواهد شد

کد خبر : ۲۰۲۹۷۳

روز گذشته کلیات این لایحه را مورد بررسی قرار دادیم که قرار است امروز وارد بررسی مواد لایحه شویم تا به یک جمع بندی لازم برسیم.

نائب رییس کمیسیون مشترک بررسی لایحه رفع موانع تولید از جای خالی توجه به بخش خصوصی و اقتصاد خرد در لایحه خروج از رکود دولت خبر داد و گفت: امروز وارد جزئیات لایحه خواهیم شد و مواد آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پور ابراهیمی، نائب رییس کمیسیون مشترک بررسی لایحه رفع موانع تولید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بررسی لایحه خروج از رکود، گفت: روز گذشته کلیات این لایحه را مورد بررسی قرار دادیم که قرار است امروز وارد بررسی مواد لایحه شویم تا به یک جمع بندی لازم برسیم.

وی افزود: قرار بر این است لایحه دولت، طرح سال گذشته نمایندگان در خصوص حمایت از تولید و طرح کمیسیون اقتصادی توامان با هم بررسی شوند و طرح نهایی با ادغام این سه تصویب خواهد شد.

پورابراهیمی با اشاره به برخی انتقادات نمایندگان افزود: دولت باید در این لایحه جوانب دیگری را نیز در نظر می‌گرفت به عنوان مثال بخش خصوصی و نگاه خرد به بنگاههای اقتصادی و مواردی که موجب تحرک ا ین بخش شود کمتر دیده شده است.

نائب رییس کمیسیون مشترک بررسی لایحه رفع موانع تولید افزود: در لایحه تقدیمی دولت حل مشکلات بخش دولتی مورد توجه قرار گرفته است که باید نگاه به بنگاههای غیر دولتی و اقتصاد خرد نیز به آن اضافه شود.

وی در خصوص زمان تصویب لایحه نیز گفت: بستگی به میزان تغییرات به عمل آمده دارد که البته سعی نمایندگان در این است که در زود‌ترین زمان ممکن این لایحه را به تصویب برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز