خبرگزاری کار ایران

معاون نظارتی بانک مرکزی:

چهار بانک لیست بنگاه‌های خود را تحویل نداده‌اند / انتشار اسامی پس از شفافیت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۱۱

همکاران ما در حال تماس با بانک‌ها برای شفاف کردن اسامی هستند زیرا بعضی از بانک‌ها به طور دقیق آماری که ما می‌خواستیم را تحویل نداده‌اند.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: سی بانک لیست بنگاه‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه خود را تحویل داده‌اند و چهار بانک نیز در حال اصلاح لیست خود هستند که پس از تکمیل اسامی آن را انتشار خواهیم کرد.

حمید تهرانفر، معاون نظارتی بانک مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تحویل اسامی بنگاه‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه بانکهای دولتی وخصوصی، گفت: تاکنون سی بانک، لیست شرکت‌های زیر مجموعه خود را به بانک مرکزی تحویل داده‌اند و چهار بانک نیز در حال تهیه آمار هستند.

وی از نامبردن اسامی بانکهایی که لیست خود را تحویل نداده‌اند، خودداری کرد و افزود: این چهار بانک هم دولتی و هم خصوصی هستند و در این بین آمار بانک‌های خصوصی شفاف‌تر و دقیق‌تر از بانک‌های دولتی است.

معاون نظارتی بانک دولتی در خصوص انتشار لیست این شرکت‌ها نیز گفت: هنوز این لیست تکمیل نشده و همکاران ما در حال تماس با بانک‌ها برای شفاف کردن اسامی هستند زیرا بعضی از بانک‌ها به طور دقیق آماری که ما می‌خواستیم را تحویل نداده‌اند.

تهرانفر ادامه داد: پس از تکمیل اسامی آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز