خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد:

تحریم های غیرقابل توجیه کنونی ملت ایران را نشانه گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۷۰

تمامی دستاوردهای کنونی در حالی محقق شده است که هنوز تحریم های موجود ضد جمهوری اسلامی ایران لغو نشده اند و دولت، برنامه های اقتصادی خود را با توجه به این وضعیت تنظیم می کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از برخورد سیاسی نهادهای مالی بین المللی مانند بانک جهانی گفت: تحریم های ظالمانه و غیرقابل توجیه کنونی که در واقع ملت ایران را نشانه گرفته اند، هنوز لغو نشده است.

به گزارش ایلنا، علی طیب نیا که در صدر هیئتی اقتصادی برای شرکت در اجلاس پائیزه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به واشنگتن پایتخت آمریکا رفته است، پنجشنبه و جمعه در جلسات مختلف این دو نهاد مالی - اقتصادی جهانی شرکت کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در جلسه مسئولان و اقتصاد دانان ارشد این دو نهاد مالی و توسعه ای بین المللی، برنامه های اقتصادی دولت یازدهم را تشریح کرد.

طیب نیا با اشاره به نرخ رشد اقتصادی کشور و کنترل تورم، ثبات موجود در بازار پولی و مالی کشورمان را یادآور شد و دستاوردهای یکساله دولت را در زمینه های مختلف و از جمله کنترل تورم تشریح کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان تاکید کرد: همه این دستاوردها در حالی محقق شده است که هنوز تحریم های موجود ضد جمهوری اسلامی ایران لغو نشده اند و دولت، برنامه های اقتصادی خود را با توجه به این وضعیت تنظیم می کند.

طیب نیا همچنین پنجشنبه شب در حاشیه اجلاس پائیزه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، در جمع ایرانیان شاغل در این دو نهاد مالی بین المللی، برنامه های اقتصادی، موفقیت های آن در بخش های مختلف، رشد اقتصادی کشور و تلاش برای نظام مند کردن برنامه های اقتصادی را تشریح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز