خبرگزاری کار ایران

جایگاه بر‌تر بانک صادرات ایران در پرداخت وام قرض الحسنه

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۱۳

بانک صادرات ایران همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در راستای رفع نیازمندیهای اقشار کم درآمد جامعه طی ۶ ماه نخست سال ٩٣، رتبه دوم را در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه کسب نموده است.

بانک صادرات ایران همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در راستای رفع نیازمندیهای اقشار کم درآمد جامعه طی ۶ ماه نخست سال ٩٣ رتبه دوم را در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه کسب نموده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی از ابتدای سال ٩٣ تا پایان شهریور ماه، رتبه دوم را دربین شبکه بانکی در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه کسب کرد و مانده کل پرداختی این بانک در سر فصل قرض الحسنه بالغ بر ۴٠ هزار میلیارد ریال می‌باشد که این میزان پرداختی در سر فصل‌های همچون: ازدواج و تهیه جهزیه، درمان بیماری، تعمیر و ودیعه مسکن، کمک به زلزله زدگان، اشتغالزایی، تجهیز مدارس و… بوده است.

گفتنی است آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه طی امسال نشان می‌دهد که این بانک ١٧٠ هزار فقره تسهیلات در قالب قرض الحسنه ازدواج و تامین جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت کرده است. همچنین بر اساس اعلام آمادگی قبلی مقرر بود طی مرداد و شهریور ماه امسال بانک صادرات ایران تعداد ۵٠ هزار فقره وام ازدواج بیشتر از سهمیه پرداخت نماید که بر اساس آمارهای موجود، این بانک طی دو ماه مذکور ٧٢ هزار فقره تسهیلات ازدواج و تأمین جهیزیه زوج‌های جوان پرداخت نموده است.

شایان ذکر است منابع مالی برای پرداخت‌های وام قرض الحسنه، حساب‌های پس انداز قرض الحسنه می‌باشد که هموطنان گرامی با افتتاح و یا افزایش موجودی حساب‌های مذکور می‌توانند بانک صادرات را در این اقدام حسنه همراهی و یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز