خبرگزاری کار ایران

در حاشیه چهارمین همایش آموزش و پژوهش علم اقتصاد انجام شد؛

تجلیل از استاد پیشکسوت اقتصاددان

کد خبر : ۲۱۴۱۲۲

در روز دوم این همایش طی مراسمی با حضور دکتر شاکری رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه و با حضور آقایان راغفر و مومنی از آقایان مهدی تقوی، احمد فرجی دانا، فریدون تفضلی و حسین نمازی تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه چهارمین همایش آموزش و پژوهش علم اقتصاد در ایران از اساتید پیشکسوت این رشته قدردانی شد. در روز دوم این همایش طی مراسمی با حضور دکتر شاکری رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه و با حضور آقایان راغفر و مومنی از آقایان مهدی تقوی، احمد فرجی دانا، فریدون تفضلی و حسین نمازی تقدیر به عمل آمد.

اما این مراسم حاشیه جالبی داشت مجری این همایش که یکی از دانشجویان دانشکده اقتصاد بود، در هنگام نام بردن از اساتید پیشکسوت به اشتباه به جای فرجی دانا از دکتر رئیس دانا دعوت کرد که به روی سن تشریف بیاورد اما بعد از مدتی با تذکر در گوشی دکتر مومنی بدون اصلاح کردن اشتباه خود و معذرت خواهی از حضار از دکتر فرجی دانا دعوت کرد که به روی سن بیاید و این شائبه برای مدعوین ایجاد کرد که شاید رئیس دانا نتوانسته در این مراسم حضور پیدا کند. نکته جالب توجه اینکه وقتی در پایان مراسم از مجری برنامه که به ظاهر دانشجوی اقتصاد بود در مورد حضور رئیس دانا پرسیده شد این اشتباه را یک اشتباه معمول دانست و اصلا از وجود شخصی به نام رئیس دانا در حوزه اقتصاد بی اطلاع بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز