خبرگزاری کار ایران

رییس کل سازمان خصوصی سازی؛

برگه های سهام عدالت تنها رسید ثبت نام است، آن را خرید و فروش نکنید

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۴۹

سازمان خصوصی سازی دارندگان برگه های سهام عدالت از معامله آن نهی کرده زیرا این برگه ها سهامی نیست که خرید و فروش شود و مشخص نیست برگه ها مربوط به سهام کدام شرکت است.

رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: هرچند آمادگی باشگاه پرسپولیس برای واگذاری کمتر از باشگاه استقلال بود اما این باشگاه با ارایه صورت های مالی امضا شده در هفته جاری همانند باشگاه استقلال آماده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت آمادگی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای واگذاری و اینکه باشگاه استقلال آماده تر از پرسپولیس برای واگذاری است، افزود: صورت های مالی سال ۹۲ باشگاه استقلال توسط هیات مدیره امضا شده و در اختیار سازمان حسابرسی قرار گرفته است.

وی با بیان آنکه قرار است این امر در هفته جاری در باشگاه پرسپولیس نیز اتفاق بیفتد و صورت های مالی امضا شده این باشگاه در اختیار سازمان حسابرسی قرار گیرد، افزود: از آنجا که باشگاه استقلال این صورت های مالی را زودتر در اختیار سازمان حسابرسی قرار داده بنابر این از این جهت اعلام شده که این باشگاه آماده تر است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: تمام برنامه ریزی سازمان خصوصی سازی بر این است که آگهی عرضه استقلال و پرسپولیس در آذر ماه سال جاری منتشر شود.

وی در پاسخ به پرسشس در خصوص خرید وفروش سهام عدالت، اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی دارندگان برگه های سهام عدالت از معامله آن نهی کرده زیرا این برگه ها سهامی نیست که خرید و فروش شود و مشخص نیست برگه ها مربوط به سهام کدام شرکت است.

رییس کل سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه خالص ارزش دارایی(nav) این برگه تعریف نشده و مشخص نیست، این برگه چیست، گفت: برگه هایی که در اختیار مشمولان است رسید ثبت نام است لذا دارای ارزشی برای معامله نیست و فردی نیز که آن را خریداری می کند، مالک چیزی نمی شود.

پوری حسینی ادامه داد: در این معامله فروشنده سود می کند زیرا علاوه بر آنکه حق فروشنده باقی می ماند وجوهی نیز دریافت می کند اما خریدار، مالک چیزی نمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز