خبرگزاری کار ایران

همایش رونمایی از مدل سیستم مدیریت صداقت برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۱۸۱۹۶

همایش رونمایی از مدل سیستم مدیریت صداقت با محوریت اعلام معیارها و زیر معیارهای مدل سیستم مدیریت صداقت برگزار می‌شود.

رئیس جشنواره سیستم عالی مدیریت صداقت با اعلام این خبر افزود: بیست و هشتم ماه جاری همایش رونمایی از مدل سیستم مدیریت صداقت که برای اولین بار در دنیا توسط مهندسین سیستم مدیریت ایرانی طراحی و به ثبت رسید با حضور مسئولین و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت ‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای زکریایی با بیان اینکه نکته که یکی از فضایل اخلاقی که نقش مهمی در سازندگی نفس انسان دارد صداقت در گفتار و عمل است افزود: مدل سیستم مدیریت صداقت، شکلی از اصول اخلاقی کاربردی است که اصول و مسائل اخلاقی را در تجارت و اجتماع بررسی می‌کند و این اصول در تمامی رفتارهای تجاری کاربرد دارد و به صداقت افراد و سازمان‌ها مرتبط می‌باشد.

وی افزود: اصول سیستم مدیریت صداقت در واقع استانداردهای اخلاقی یک سازمان یا فرد و جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد و به بیان دیگر اصول مدل سیستم مدیریت صداقت علم مطالعه استانداردهای اخلاقی است که تمامی نیازمندی‌های سیستم صداقت عمومی بوده و قابل اعمال در کلیه سازمان‌ها صرف نظر از نوع خدمات، اندازه و محصول تولیدی آنها می‌باشد.

رئیس نخستین جشنواره سیستم مدیریت صداقت مردم ایران اسلامی را صادق‌ترین مردم دنیا معرفی کرده و گفت: مردم ما در دنیای امروز صادق‌ترین و معنوی ترین مردم هستند لذا ما معتقدیم به این مردم باید صادقانه ترین خدمات را اراده کرد و ما با برگزاری جشنواره صداقت را راز موفقیت و نجات می‌دانند لذا با فرهنگ‌سازی صحیح می‌توان این مقوله را بیشتر از گذشته در جامعه ساری و جاری کرد.

ایشان در ادامه افزود: سازمان و شرکت های بسیاری در حال حاضر متقضای ممیزی و دریافت جایزه صداقت هستند که پس از ممیزی و بازرسی‌های لازم مطابق با مدل، در نخستین دوره جشنواره جایزه عالی سیستم مدیریت صداقت معرفی خواهند شد.

رئیس نخستین جشنواره سیستم مدیریت صداقت در پایان از همه اساتید حوزه و دانشگاه، صاحبان شرکت ها و مسئولین سازمان‌های دولتی و خصوصی دعوت نمود تا در همایش رونمایی از مدل سیستم مدیریت صداقت که ۲۸ آبان ماه سال جاری در سالن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در خیابان آزادی برگزار می‌گردد شرکت نمایند.

خبرگزاری کار(ایلنا) مجری برگزاری این همایش است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز