خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی:

بیمه گران باید از استانداردهای بیمه گری پیروی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۴۳

برای آنکه صنعت بیمه کشور را ساماندهی کنیم و آن را به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قلمداد کنیم باید ازماهیت کار بیمه گری، ملاحظات، معیارها و استانداردهای آن پیروی کنیم.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: برای آنکه صنعت بیمه کشور را ساماندهی کنیم و آن را به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قلمداد کنیم باید ازماهیت کار بیمه گری، ملاحظات، معیارها و استانداردهای آن پیروی کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، محمد ابراهیم امین که در گردهمایی مدیران شرکت سهامی بیمه ایران سخن می گفت، افزود: ما برای اینکه صنعت بیمه موفق و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران داشته باشیم، باید ویژگی هایی داشته باشیم که این ویژگی ها باعثاعتبار کار بیمه گری و منبعثاز امر بیمه گری است.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت نقش شرکت بیمه ایران در رویکرد حرفه ای صنعت بیمه کشور، تصریح کرد: مدیران و کارکنان شرکت بیمه ایران، مخزن تجمع تجربه و تخصص در صنعت بیمه به شمار می روند و همه شرکت های بیمه که تاسیس شدند به نوعی مستقیم و غیرمستقیم از مدیران و کارشناسان بیمه ایران و یا از فرهنگ، سنت و تجارب این شرکت استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه صنعت برای حرکت در مسیر توسعه، به نوسازی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر همواره به نقاط قوت بپردازیم، به آن ببالیم و مغرور شویم و نقاط ضعف را برطرف نکنیم طبیعتا آثارش کل صنعت بیمه را در برمی گیرد.

امین اظهار داشت: اصلاحات، نوسازی و بازمهندسی در شرکت بیمه ایران به معنی بازسازی و مهندسی در صنعت بیمه کشور است و به همین لحاظ برنامه ها، تصمیمات و روش هایی که شرکت بیمه ایران در کار بیمه گری دنبال می کند به عنوان الگو در صنعت بیمه بسیار مهم بوده و اگر این الگو در چارچوب ملاحظات کلان صنعت بیمه قرار نگیرد، بی تردید در صنعت بیمه کشور انحراف رخ می دهد.

رییس کل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد: صنعت بیمه به سمت رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت و استفاده از فرصت های پیش رو و رویارویی با تهدیدات احتمالی حرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز