خبرگزاری کار ایران

مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

بودجه امسال باید منطقی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۴۷

در تیم دولت یازدهم مردان اقتصادی بسیاری حضور دارند و بهتر است که آنان با یکدیگر هماهنگ باشند و بدانند در صورتی که هماهنگی بین آنان حاصل شود، اقتصاد کشور بهبود خواهد یافت.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خاص قرار دارد بنابراین بودجه کشور با منطقی و با دقت بالا تهیه شود.

مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: چندی است که بسیاری از مسئولان از جزئیات بودجه صحبت‌هایی را به زبان می‌آورند و حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که در این مقطع زمانی بیان آن نیاز نیست و بهتر است که اگر صحبتی دارند در محفل خصوصی خود با دوستانشان مطرح کنند و نه در جمع خبرنگاران.

وی ادامه داد: اینکه یک مقام می‌گوید احتمالا قیمت دلار در بودجه سال آینده ۲۸۵۰ تومان است چه کمکی به اقتصاد کشور می‌کند. این مقام مسئول مگر نمی‌داند با کوچک‌ترین صحبت وی قیمت دلار تحت تاثیر قرار می‌گیرد و مگر وی سال گذشته در خصوص دلار اظهار نظر نکرد و قیمت دلار افزایش پیدا نکرد، بنابراین چرا باز هم شاهد چنین اظهار نظراتی هستیم.

این کار‌شناس اقتصادی گفت: بهتر این است که اگر کاری قرار می‌خواهد انجام شود پس از نهایی شدن مطرح و رسانه‌ای شود. امروز اقتصاد کشور ما نیاز به آرامش دارد و برای این مهم باید مسئولان امر دقت لازم را داشته باشند و البته این مهم در تهیه بودجه کشور صد برابر است.

وی همچنین در خصوص قیمت نفت در بودجه سال آینده نیز گفت: من به عنوان یک کار‌شناس اقتصادی این را به مسئولان می‌گویم که تلاش کنند قیمت هر بشکه نفت را در بودجه منطقی در نظر گیرند و نه احساسی و صد البته منطق در شرایط کنونی که دعوا بین کشور‌های عربی با ایران است می‌گوید قیمت را حدود ۷۰ تا ۷۵ دلار به تایید برسانند تا در صورتی که عرب‌ها بار دیگر خواستند با ایران موضع پیدا کنند اقتصاد کشور دچار آسیب نشود.

تقوی در پایان تاکید کرد: در تیم دولت یازدهم مردان اقتصادی بسیاری حضور دارند و بهتر است که آنان با یکدیگر هماهنگ باشند و بدانند در صورتی که هماهنگی بین آنان حاصل شود اقتصاد کشور به طور حتم بهبود خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز