خبرگزاری کار ایران

مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لایحه بودجه ۹۴ متفاوت از سال ۹۳ خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۰۱

لایحه بودجه بسیار متفاوت از بودجه سال ۹۳ خواهد بود چرا که در این دوره بهای دلار، افزایش اما در مقابل بهای نفت با کاهش مواجه شده است و همین امر موجب شده است که همگان منتظر لایحه بودجه باشند تا مشاهده کنند دولت یازدهم چگونه در خصوص این زمینه تدبیر کرده است.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: بودجه‌ای که امروز به مجلس تقدیم می‌شود بر گرفته از تمام دانش دولت یازدهم است و باید دید که دولت در این دوره چه ارائه خواهد داد.

مهدی تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بودجه سال ۹۴ که امروز تقدیم مجلس خواهد شد، گفت: بودجه سال ۹۳ زمانی که از سوی دولت ارائه شد منتقدان اعلام کردند این بودجه در مدت زمان کوتاهی تهیه و تظیم شده است و همین امر مشکلات زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت اما در این دوره یعنی در لایحه بودجه سال ۹۴ دولت زمان لازم را در تهیه بودجه در اختیار داشته است و باید دید چه لایحه‌ای را تقدیم مجلس خواهد کرد.

وی ادامه داد: رییس دولت یازدهم در سخنرانی خود در جمع مردم گلستان بیان داشت که رقم بودجه بالغ بر ۲۱۹ میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته از رشد برخوردار است و همچنین روحانی اعلام کرد که این بودجه بدون کسری به مجلس خواهد رفت بنابراین رییس دولت تلاش داشت که پیش از ارسال لایحه به مجلس به مردم بگوید که دولت بودجه‌ای را تنظیم کرده است که می‌تواند جواب گوی کشور باشد و حال باید دید در مجلس چه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با این همه باید اعلام کرد که این لایحه بودجه بسیار متفاوت از بودجه سال ۹۳ خواهد بود چرا که در این دوره بهای دلار، افزایش اما در مقابل بهای نفت با کاهش مواجه شده است و همین امر موجب شده است که همگان منتظر لایحه بودجه باشند تا مشاهده کنند دولت یازدهم چگونه در خصوص این زمینه تدبیر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز