خبرگزاری کار ایران

ایزدی در گفت و گو با ایلنا:

اصلاحات ساختاری در نظام اقتصادی فرانسه بوجود نیامده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۰۷

کاهش اعتبار بانکهای فرانسه به نوعی موجب بیکاری در این کشور شده است و کسر بودجه بیش از چهار درصد نسبت به تولید داخلی و کسری پرداختی این کشور حکایت از کم شدن صادرات فرانسه دارد.

کارشناس مسائل اقتصاد بین الملل در خصوص کاهش رتبه اقتصادی کشور فرانسه از AA + به A + اظهار داشت: باتوجه به اینکه اصلاحات ساختاری در این کشور به وجود نیامده و هزینه های دولتی نمی تواند تامین شود در نتیجه از اعتبار بانکهای این کشور کاسته شده و موجب کاهش رتبه اقتصادی این کشور شده است.

پیروز ایزدی کارشناس مسائل فرانسه و اروپا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان داشت: کاهش اعتبار بانکهای فرانسه به نوعی موجب بیکاری در این کشور شده است و کسر بودجه بیش از چهار درصد نسبت به تولید داخلی و کسری پرداختی این کشور حکایت از کم شدن صادرات فرانسه دارد.

وی با اشاره به فشارهای به وجود آمده بر روی سوسیالیستها اذعان داشت: در این موضوع سوسیالیستها به نوعی تحت الشعاع قرار گرفته اند چراکه آنها می خواهند مالیاتها را بالا ببرند تا مقداری از کسری های خود را از این طریق جبران کنند اما با رخ دادن این موضوع قدرت خرید مردم پائین می آید و در نتیجه پدیده بیکاری بیش از پیش خود را نمایان می کند.

ایزدی در پایان با تاکید بر اینکه جایگاه حزب سوسیالیست در فرانسهبهنوعی متزلزل شده است ابراز کرد: سوسیالیستها در فرانسه به نوعی در معرض انتقادهای بی شماری قرار دارند بطوریکه در انتخابات منطقه ای و پارلمان و شهرداری ها نتوانستند خود را نشان بدهند و جایگاهی را به دست بیاورند و باید گفت که کرسی هایی را هم از دست دادند لذا نزول رتبه اقتصادی فرانسه در شرایط فعلی به آینده حزب سوسیالیستها ضربه خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز