خبرگزاری کار ایران

توانمندسازی تعاونی ها با توسعه مدیریت امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۰۱

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: رسالت اصلی این بانک ارتقا جایگاه تعاونی هاست که در این خصوص بحثتوسعه مدیریت تعاونی ها در دستور کار قرار دارد.

از بانک توسعه تعاون، محمدعلی سهمانی افزود: توانمندسازی تعاونی ها فقط بحثمادی نیست بلکه در تمام ابعاد به ویژه بحثتوسعه مدیریت باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: برنامه ریزی در جهت مدیریت علمی و حرفه ای و نگاه جامع مدیریتی با استفاده از توانمندیهای بخش تعاون از جمله محورهای توسعه ای بانک توسعه تعاون به شمار می آید که از طریق برگزاری این سلسله همایش ها آن را دنبال می کند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر ارکان بخش تعاون را ضروری دانست و افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون به عنوان ساختار مدیریتی و اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی به عنوان بدنه اجرایی این بخش باید به شکل یک سیستم منسجم سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی را ارتقا دهند.

سهمانی با اشاره به راه اندازی شبکه تعامل بخش تعاون برای دستیابی به هدف یادشده، افزود: این شبکه فقط با هدف نقل و انتقال تجارت و بازرگانی، راه اندازی نشده بلکه بحثنقل و انتقال دانش و مهارت و افزایش تعامل بیشتر تعاونی ها با یکدیگر و نیز با سیاستگذاران این بخش می باشد.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین با متمرکز کردن نیروهای پراکنده و تجمیع آنها می توان با قدرت و توان بیشتری جهت دستیابی به اهداف اساسی این بخش که همان اشتغالزایی است، دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز